20070901

En kväll i september.

Börjar kvällen med att packa ned kameran och beger mig ut för att plåta me my self and I men också söka efter sköna spots. Beger mig tillbaka till Svartöberget, går lite smidigare den här gången, inget väntande och inget gorm. Väl framme hittar jag öppningen i stängslet på en gång och istället för att vandra efter vägen beger jag mig in i skogen direkt. Bara efter några meter hittar jag en singel track som visar sig vara en MTB bana som bara skriker "Fota mig" hittar några sköna spots på vägen upp (måste snacka med några riders). Väl uppe riggar jag upp och tar några shots, innan jag fortsätter lettandet efter sköna spots.

Äntligen hemma igen, laddar in bildern och beger mig ut på äventyt igen.

Back to the Roots - Påväg till min polare Adam blir det ändrade planer och jag beger mig till några random boyz. chillar ett tag för att sedan bege oss till Adam. Väl framme visar det sig att en hund smitit och följt med oss, Så vi tar med han upp. Visar sig att hunden är mer party animals än oss.....haha

Kvällen blir rätt lugn och avslutas med en snabb visit på en annan Fest innan jag ger upp och beger mig hem... Slocknar direkt. Syns imorn, Resultatet från fotograferingen blev Blogg loggan....God Natt, hehe

Inga kommentarer: