20070902

A Rainy sunday day

Usch hatar regn, finns inget värre än när man vaknar av regnet som slår mot taket. Blä.
Så det fick bli en Movie Day. Köpte lite candy hyrde några filmer och delade en smarig pizza med en ny vänn, Härligt. Synd bara att man är så usel på att hyra film, Ska sluta hyra film efter omslaget. Bilder är inte allt....jo nu ljög jag, bilder är fan allt. Framsidan måste ju säger mer än texten på baksidan.....För dom kan inte klämma in 1000 ord på ett A5 papper....

Jaja, första filmen var okey, britisk ghetto film. Man blev lite tagen på sluten men i stort var den seg. Sen började vi se Alpha dog, Grymt sweet movie, dock var det inte jag som stod för den, så stort cräd till min vänn. Han dock inte se klart hela...så har kvar den och 2 andra, en fransk film. Jag måste vara knäpp som hyr en fransk film.....Jaja.

Nu ska jag käka Lax, sen måste jag gå igenom lite papper...hater att jobba en söndag.
Glömde dom 300 bilder jag har att redigera också.....

Lite sol hade inte varit fel.

Inga kommentarer: