20080724

Snö och MTB

Juli skidåkning och biking i kläppen

Vem trodde att man skulle få stå på snö i sälen i slutet av juli? Onsdagen startade med ett 3 timmar långt leende på läpparna, Jag följde med Johan till kläppen och körde "ner för berget". Kläppen is a big upcomer. Kläppen är redan grymt och kommer bli super nice. Värt att besöka säger jag. Vi blev ett gäng som jagade varandra i kläppen Thor på Okley och Martin från cykloteket var på plats så vi hakade på några timmar på förmiddagen. Efter middagen ägnade jag och Johan åt att Fota lite. Massor med grymma bilder blev det. ;)


Johan chredding down the hill

En svag viskning talade om att det fanns snö i lindvallen. Så under kvällen åkte vi upp till lindvallen och shreddade lite snö.



Du ahr säkert läst om det på freeride.se

Idag har jag varit i Trysil och kvällen spenderade jag med Jimmy Fors, en studsmatta och en BMX.

Mer om detta kommer imorn. nu ska jag sova.

Inga kommentarer: