20080725

the new wave

Den senaste trenden att lära sig göra nya trix på skidor heter studsmatta. Studsmattan har blivit en standard på varje barnfamiljs gård. Detta har även de så kallade jibberZerna snappat upp och nöter volter och inverterade snurrar. Men varför inte ta det ett snäpp till. Jag åkte och hälsade på Jimmy Fors som nöter in nya trix på bmx´n. Med just en studs matta till hjälp. Killen hade koll på det han gör må jag säga.


Jimmy goes creasy med sin bema och en jumpcarpet.



Jimmy posar upp framör kameran. IDOL bild nr 1.

undra om den kommer hänga på en vägg? haha

Idag har jag varit i kläppen, cyklat fotat och ätit massa mat. Mums

En liten film han jag vara med på också. Titta in den på:Kläppen bike park video blogg


Nu ska jag packa och sätta mig ner och kolla igenom alla bilder.

Gesunda imorn/ Si you

Inga kommentarer: