20080714

levi

miljoner mosquitoes, finska pinnar och en skurhink i nacken

Då var jag inne på 3e veckan på mitt vanliga jobb. Idag var det soligt, mycket skönt. Hoppas på sol imorgon också, för då ska jag bygga en brygga på en bad strand. Sweet. I helgen har jag varit i Landet som gränsar till Ryssland. Fick ingen sovmorgon på lördag. upp 0600 och rallyt mot Finland och Levi. Tänkte inte berätta så mycket om Levi. Det får ni läsa i artikeln som jag håller på att författa. mer info om den kommer. Men det var en rolig helg. Vi var ett gäng på 4 gubbar och så lilla jag junior. Var länge sedan jag rullade ner för en backe med pedaler under fötterna. Men skoj var det. Huvva. Vi trampade på till sex.




Sen hem till stugan. Drack lite rom en öl i bastun och sen spanade vi in Levi´s nattliv.




Och det är inte lika party som vinter tid. Första utestället vi gick hade dansbands festival. Usch. Där blev vi inte långvariga.




Nästa an halt blev hullu poro, galna renen.




Där träffade vi verkligen bisarra människor. Så blev en tidig kväll, vandrade hem i den fina solnedgången och kröp ner i sängen istället.



Cykla cykla cykla. Kom några regnskurar också.

Inga kommentarer: