20080711

en ledig stund

långbräda och lite sol

Äntligen fredag, ska bli skönt att få koppla av lite. Fick fyra timmar avkopplande promenad och häng, med goda vänners sällskap. Slutade 10 idag, så jag gick på mitt andra pass och skrev klart en artikel. Skönt att ha den klar, bara lite stavning och några bilder att redigera. Jiiihaa. Tog mig en väl för känt paus från allt arbetande i eftermiddag. Bilen in till stan för en liten vandring i solen.



Mötte upp min älskade Anna och hennes pojkvän för lite fika och små prat. Träffade massor med gamla kompisar från back in the days, skojjsigt. Alla var sig lika, och gemensamt att alla var kvar i Luleå. haha

Med kameran under armen på vandring i stan stöter jag på ML som glider fram på sin långa bräda. Så jag hakar på och fångar lite random boarding.


ML på rondell hunden "snobben"



Med en gnutta fantasi kan man göra livet roligt. Några bilder till blev det.







Tiden tickar iväg och det är dax att gå skilda vägar. Vi kommer överens om att försöka ta några roliga lång bräd bilder innan vi skiljer oss åt.

Nu sitter jag här framför datorn och tänkte göra det sista på artikeln. Jippi. I morgon bär det av till Finland och Levi. Ska bli super kul. Var länge sedan jag trampade lös nerför rötter, stenar och slingriga stigar. Kommer lite bilder från F-land sen.

JaO. Check out Cheoz P nya trailer....den är ganzta shit

http://www.chaozproductions.com/

..Trevlig helg..

Inga kommentarer: