20100203

powder, gravity and one step closer

Idag har det varit en sån där dröm dag. Började dagen med två lektioner Danskar. Riktigt kul.
Sedan skickade jag ett sms till Christoffer W som genast kom till Hundfjället. Eftermiddagen spenderade vi i skogen, med puder och W´s kamera. Det var super skojj. Efter en makalös puder dag. Fick jag ett samtal som gjorde mig glad.



Den senaste helgen har jag varit i klövsjö och skrivit ett prov och åkt skidor. Och den senaste Månaden eller den senaste månaderna har ag fördjupat mig i skidåkning, teknik, mekanik, biomekanik och massor av annan kunskap om skidor och skidåkning. Och i Lördags hade jag provet. Examens provet. En liten bit närmare svensk skidlärar examen.
Och samtalet var positivt. Jag hade klarat det! JAAAAA. Nu kan jag koncentrera mig på skidåkning. Och det har jag gjort.




FOTO CHRISTOFFER WASTEGÅRD

och ska göra. Så imorn ska jag och Christoffer teama upp igen och köra lite POWPOW.

kolla in Christoffers blogg --> http://christofferwastegardco.blogspot.com/

Inga kommentarer: