20080907

grodor

Hittade ett block med massor av bokstäver. Dessa Bokstäver bildade ord. Orden bildade meningar. Och meningarna var "grodor" som hoppade under våran resa till stryn.

Johan är törstig.
Johan Lantz- Kommer det inte ett systembolag snart?
Daniel (jag)- Nä... De kommer inga mer nu!
Johan Lantz- Ok, bra då handlar vi där.

En frän lukt sprider sig i luften när vi stannat.
Daniel (jag)- Shit, det luktar brända lameller!
Niclas Karlsson- Vad är lameller?
Daniel (jag)- Vet inte, men det låter bra att säga.

Johan har släkt sin törst.
Niclas Karlsson- Johan, Är du full?
Johan Lantz- Nej, men jag är fruktansvärt glad.
(Samtidigt som johan säger detta, smuttar han på sin champagne i baksätet.)

Uppe på fjället i Norges vackra natur, En kurvig väg och hastigheten på vägen är 90km/h
Daniel (jag)- Jag känner mig som Collin MC.
Johan Lantz- Kör inte så fort nu.
Daniel (jag)- Aaaa, det är lungt. Det går bara 60.
Johan Lantz- Ja men ändå!!!

Efter en lång grusig väg.
Nu får vi äntligen köra på asfalt efter några mil med grusväg. Hela bilen utbrister.......Whoho.....Fest.....

Den som satt i bilen fick sig många garv.........hahahahahaaaa

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha :D