20080731

kalaset

musik gatumat & människor del 1

Äntligen helg. Igår startade Luleå´s egna gatufest. Rix FM festival bjöd till musol under torsdagen. Dock inget för mig. Så jag stannade hemma med Mattias och tittade på lite gamla bilder från den gångna vintern. Så tror jag ska göra en liten bild special snart här på bloggen. Vi bestämde oss för att åka in med bussen och kollade upp tider på internett. Men det är ju en fördel om man tittar på rätt tabell.



Glada går vi mot bussen. Väntar och väntar och väntar och väntar x 1000. Ingen buss kommer. Så vi tittar på busstabellen i hållplatse. 21:01, aj aj. Redan gått. Så var bara att traska hem och ta cykeln och rulla in mot stan.











att vara fotograf är ingen dans på rosor. Tinitus och stå längst fram och trängas bland alla skrikande åskådare. Men första parkett är ju inte fel.





Idag ska jag ta min lite större och tyngre kamera och cykla in till stan och fånga lite roliga bilder.

Inga kommentarer: