20071026

The Secondhands Film premier and trip to GBG

Sitter på tåget, har en timme kvar till Örebro. Blir en övernattning hoss Jocke H innan vi drar vidare till GBG and 2H premieren. Ska bli grymt smooth. Jag är peppad som tusan.

I väntan på bussen mot Mora, där tåget ska ta mig till Örebro.


Yes, dagens dojja blev vit idag.


Har gjort en massa nytta idag också. Började med att göra tenta i säljkunskap, vilket gick strålande. Klarade tentan galant. 3 biljetter och en massa ärenden senare packade jag ihop my stuff och begav mig mot Örebro.

Första delen av resan pillade jag lite på Ryons hemsida, vilket gick felfritt.
Har också gjort första grov ränsningen av foto sessionen med Maria H. Är grymt nöjd med resultatet. Bilder kommer sen, ska först bli klar med Ryons hemsida innan jag kan börja re-tucha.

På Tåget, med kontoret framför sig.

Inga kommentarer: