20070906

Ung vs Gammal

Tog med kameran då Skellefteå var på besök i coop arena, dock utan presspass med endast biljett i handen smög jag mig upp till pressdelen, knappt 10 minuter in i första perioden fick jag min första komentar "vilka fotar du för?... Hmmm, Öööö, Aftonbladet....haha, (skojjade bara) Jag frilansar. Sen var det bara att hålla låg profil. Satte mig på läktaren och fotade dom 2 resterande perioderna. Åter till matchen. Ööö vad ska jag säga nu? Jo, kul att se Linus spela. Det var ett tag sedan jag såg honom live. Behöver nog inte säga så mycket om honom. Dock undra jag om det finns någon gräns hur bra han kommer bli. Såg mycket likheter med hans spel idag, med det spel han dominerade i J-18 och J-20 serien. Killen är grym.


Linus Omark


Mattias Modig i härligt ljus


Det var lång kö till biljetterna.


Renberg, en slagen hjälte. Säg vad du vill, men killen är ödmjuk.

Inga kommentarer: