20070917

En "kaka" till mig

Har varit riktigt duktig under den gångna hälgen, jag har städat upp i datorn, raderat massa gammal musik, Sorterat upp alla bilder (även dom i externa hårdisken "har 15 000 bilder i den". Jag har skrivit klart en artikel som leget på skrivbordet. Börjat redigera en fotosession som legat hela sommaren. Äntligen kanske den blir klar. Första bilden kommer här, ett litet smakprov av resterande.

Under hälgen har jag också också hunnit vila upp batterierna, var lite små sjuk i slutet av förra veckan, men nu är jag frisk och på benen igen. Mycket skönt.
Som sagt så¨var jag uppe i stugen. Väldigt trevligt, smaskade torrkat renkött och njöt av sovas med ungsbakade småmandlar tillsammans med ett mycket gott rött vin.

Han fiska lite också, dock utan resultat, närmast fisk jag kom var ett botten napp och den friterade laxen jag njöd mina smaklökar på....

Nu siter jag hemma efter en lång arbetsdag som blandades av störtregn, mer regn och ett vibrerande på en vibro. HAr redigerat lite bilder och känner mig hel nöjd.

Inga kommentarer: